اون نفراتی که میان میگن توکن شیبا ۱۰۰برابر لوناست باید قیمت لونا حدود ۷۰/۸۰تک تومن باشه نمیزارن رو چه تحلیل این حرفو میزنید خیلی از ارزا توکناشون حتی از لوناهم کمتره مثلwink,ارز ایکش وخیلی از ارزا دیگه اصلا ربطی به توکن نداره به اون پروژه ربط داره که سرمایه دارا بیان طرفش همین..نهنگا با پول زیاد بیان طرفش..لونا پروژه شکست خوردست حالا حالاها تکون نمیخوره خیالبافی نکنید تا اخر سال یک سنت میشه و…با حرفای مردم الکی پولاتونو نریزید تو این ارزا خواستیدم خرید کنید ارز لونا در حده کم پول بریزید برای این ارز..این ارز بدجور شکست خورده حالا حالاها کار داره ۱سال شایدم۲سال شایدم بیشتر به قیمت نیم سنتم فکر نکنید..چند وقت پیش میگفتند استیکینگ این ارز فعال بشه میره بالا کجا رفت بالا هیچ تکون نخورد الانم میگن توکن سوزی۱.۲فعال بشه میره بالا دوست عزیز تا سرمایه دار بزرگ سمت ارز نیاد درجا میزنه بالا نمیره ..سرمایه دارم فعلا تو این بازار سمت ارز شکست خورده نمیاد..یکمی برای پولاتون ارزش قائل بشید ..فقط خواستم بگم الکی به تاریخایی که میگن خرید نکنید..پول خودتونه خواستیدم ۱۰۰میلیون بدید این ارزو بخرید..فقط خواستم بگم یکمی حواستون جمع باشه به حرفای چندنفر معلوم نیست کی هستند چند میلیون نریزید پا این ارز..موفق باشید…
شما با چه تحلیلی این حرفو میزنید.
هنوز اطلاعات نداری چطور میای نظر میدی کی استیکینگ شروع شد که ما خبر نداریم ؟
این بازار تحلیل نداره..پروژه ای که خوب باشه سرمایه دار با کله میاد سمتش..راجب توکنایی که گفتم میتونی یه سرچ بزنی توکنای ارزایی ک گفتمو ببینی.ربطی به توکن زیاد داشتن یا کم داشتن نداره این پروژه فعلا شکست خورده سرمایه دارم ریسک نمیکنه بیاد سمتش منظور از سرمایه این چندمیلیون ما که میگیم نیست میلیاردی هستش..طرف تو این بازار رو ارز مطمئن سرمایه گذاری میکنه ..
یک ماهی هست فعال کردن نهنگ جان برو اطلاعتتو ببر بالا..
یک ماهی هست فعال کردن نهنگ جان برو اطلاعاتتو ببر بالا..
این بازار تحلیل نداره..پروژه ای که خوب باشه سرمایه دار با کله میاد سمتش..راجب توکنایی که گفتم میتونی یه سرچ بزنی توکنای ارزایی ک گفتمو ببینی.ربطی به توکن زیاد داشتن یا کم داشتن نداره این پروژه فعلا شکست خورده سرمایه دارم ریسک نمیکنه بیاد سمتش منظور از سرمایه این چندمیلیون ما که میگیم نیست میلیاردی هستش..طرف تو این بازار رو ارز مطمئن سرمایه گذاری میکنه …
این بازار تحلیل نداره..پروژه ای که خوب باشه سرمایه دار با کله میاد سمتش..راجب توکنایی که گفتم میتونی یه سرچ بزنی توکنای ارزایی ک گفتمو ببینی.ربطی به توکن زیاد داشتن یا کم داشتن نداره این پروژه فعلا شکست خورده سرمایه دارم ریسک نمیکنه بیاد سمتش منظور از سرمایه این چندمیلیون ما که میگیم نیست میلیاردی هستش..طرف تو این بازار رو ارز مطمئن سرمایه گذاری میکنه …تا سرمایه دارا هم پول زیاد وارد ارزی نکنن اون ارز هم رشد نمیکنه..یکمی جوگیر نشید بهتره..پول خودتونه اصلا هرچی دارید از این ارز بخرید فقط یکمی قبلش فکر کنید ببینید چه ارزایی دارن رشد خوبی میکنن..موفق باشید..
با دید کامل خریدم و هولدر هستم
همون بهتر کامنتهات ثبت نشود!!!
بفرما چایی یکم آروم باش . هیجانی فکر نکن.
آفرین پسر گلم . حتما هم مواظب زیبایی هات باش.
نگران نباش همه چی درس میشه. فقط اعصبانی نباش .
خب . آفرین
بیا پایین سر جدت