کاش میگذاشتن ببینیم حمایت بیست و یک و ششصد تا بیست و دو دویست چجوریه باعث پرتاب بیت به بیست و هشت و سی میشه یا نه اخرین موج ریزشش رو میزنه
تازه همین کندل آخر پامپش هم دستکاری صرافی ها بود، واقعیت رو چارت فقط
کیا میگذاشتن ؟؟!
نوسانگیرها صرافیها بخاطر فیوچرز،،بنظر خودم تا بیست و دو دویست نهایت بیست و یک و ششصد اگه اصلاح بزنه تحلیلگرها هم منتظر موج سه صعودیشن که بزرگترین موجش هست رو میگن امکان داره بزنه حالا معلوم نیست از کجا شروع به صعود کنه از همینجا یا پایینتر