بزارید برا هفت هشت سال بعد
این ارز حالا حالاها سود زیادی نمیده هجده میلیارد واحد فرستادم ولت برای هفت هشت سال بعد الا بچسپین به ارزهایی که سود دهی شون نزدیکه شیبا فلوکی و دوج ایلان مارس
خیلی خرج کردی واقعا ![]()
![]()
![]()
سوددهی شیبانزدیکه
بزارید برا هفت هشت سال بعد
این ارز حالا حالاها سود زیادی نمیده هجده میلیارد واحد فرستادم ولت برای هفت هشت سال بعد الا بچسپین به ارزهایی که سود دهی شون نزدیکه شیبا فلوکی و دوج ایلان مارس
خیلی خرج کردی واقعا ![]()
![]()
![]()
سوددهی شیبانزدیکه