بررسی میلو اینو و Revolt

دوستان حتما پروژه میلو یا همون مایلو اینو (milo inu) رو بررسی کنید وه اگه دوست داشتین مقداری خرید کنید ..
ارز revolt هم برای نوسان گیری عالیه و هر یکی دو روزدرصدای عالی ای میده ..
به امید سود های بیکران برای همه هموطنان و البته خودم :eyes::grin:

من قبلا خریدم. ضررم

یه نصیحت اگه میخوای ضرر نکنی کلا از هر ارزی که با پسوند inu همراه هستش فاصله بگیر . یه شیبا اینو موفق شد بقیه مثل قارچ سر در آوردن همشون تو ضررن یا اکثرا اسکم شدن . حواست به پولت باشه اکثر ارزهایی که inu داشتند یا اسکم شدن یا تغییر ورژن دادن و نابود شد قیمتشون و یا الان شدیدا تو ضررن