یک نصیحت مفید برای دوستان دارم که شاید بدرد بعضی بخوره، ۴۲ سال سنمه، مدت زیادی تو بازی پول بودم، پایین بالا زیاد دیدم تو معاملات مختلف:
بازار کریپتو جای یک شبه پولدار شدنه، همینطور ممکنه یک شبه همه رو به باد بدید، فقط اونقدری به این بازی اختصاص بدین که حتی اگر پودر هم شد، با لبخند رضایت ناشی از درک یک تجربه جدید، از کنارش رد بشید و برید سراغ معامله بعدی،
اینجا بزرگی پول ورودی نیست که ثروتمندت میکنه، دونستن و پیدا کردن نقشه راه درست مهمه، اگه ذهن پولساز داشته باشی با چند هزاردلار هم میتونی پول خوبی اینجا خلق کنی، بشرطی که درگیر احساسات نشی
دوستان بجای تحلیل منطقی، ترجیح میدن بیای بنویسی که چی دوست داری، بالا یا پایین فقط میخوان بشنون، من یکی تو نقشه راه بیت کوین اعداد زیر ۱۰ هزار میبینم، اعداد بالای ۱۴۰ هزار رو هم میبینم، هرکی نگهداری کنه، بالاخره میره تو سود توپول،
مساله اینه که کی پولدار میشه، و کی ثروتمند . . .
حرف حساب، متشکر
دمشما گرم بعد مدتها یه نظر منطقی دیدیم اینجا
داداچ مساله این است که ما همون چند هزار دلار رو نداریم که بیریزیم اینجا نهایتش چند صد دلار داریم که با اونم تا 10 سال دیگه هم که تو این بازار باشی ثروتمند نمیشی حتی اگه بخواد هر 4 سال 10 برابر بره بالا کریپتو تورم ایران برات یر به یر میکنه سودتو انگار فقط اینجا با هولد به خودت استرس دادی
140 هزار بیت تا 4 سال دیگه یعنی چی یعنی ریپل 10 دلاری یعنی کاردانو 6 دلاری یعنی دوج 1.2 دلاری و و و …آیا ما با این چند صد دلارمون مبلغی ازین ارزا رو سرمایه گذاری کردیم که این سودای 10 برابری هم که بشن تا 4 سال دیگه مارو بتونه تو این مملک با این تورم صاحب چیزی کنه!!! آیا!!! خییر
حرفت کاملا منطقی هست داداش . ولی بیت هیچ وقت زیر قیمت هاوینگ قبلی خودش نمیاد و اون عدد ۱۶ هزاره .