هر اقتصاد دانی میداند که هرگز جنگی در نخواهد گرفت و این دلایل دارد
اولا با این جنگ چین تمام قراردادهای مهم خود با غرب را از دست میدهد و با توجه به عدم تولید و نبود بازار این کشور با جمعیتی بالا و تغریبا یک چهارم جهان دچار رکود و بیکاری شدیدی میشود و بیماری و هم نوع خواری به وجود خواهد امد . دیگر خبری از کارخانجات و همان کار ارزان هم نخواهد بود . این خود احتمال سقوط حزب کومونیست را شدیدا بالا میبرد . قضیه مدیر هوایی و اینترنت 5 جی را که فراموش نکردید .
از طرفی چین دارای جنگنده هایی پایینتر از سطح اف 14 قدیمی است و قدرت نظامی ان در نفرات خلاصه میشود . هر اف 35 قادر است 20 جنگنده چینی را هم زمان منهدم کند . پس قدرت نظامی چشمگیرتر از روسیه وجود ندارد که روی ان حساب باز کند
نهایت قدرت نمایی چین در مانورهای نظامی خلاصه خواهد شد . مثل سال 2012 .
ما در بازار بیتکوین با اقتصاد دانها طرفیم نه مردم عوام و عادی
پس هیچ جنگ رو ریزشی در کار نیست
شاخص دلار پیش خور شده و تورم هم بی اثر است
هر ریزشی فرصت خرید خواهد بود چون ناچیز و زمانی خواهد بود