زمان خرید بیت‌کوین

هر اقتصاد دانی میداند که هرگز جنگی در نخواهد گرفت و این دلایل دارد

اولا با این جنگ چین تمام قراردادهای مهم خود با غرب را از دست میدهد و با توجه به عدم تولید و نبود بازار این کشور با جمعیتی بالا و تغریبا یک چهارم جهان دچار رکود و بیکاری شدیدی میشود و بیماری و هم نوع خواری به وجود خواهد امد . دیگر خبری از کارخانجات و همان کار ارزان هم نخواهد بود . این خود احتمال سقوط حزب کومونیست را شدیدا بالا میبرد . قضیه مدیر هوایی و اینترنت 5 جی را که فراموش نکردید .

از طرفی چین دارای جنگنده هایی پایینتر از سطح اف 14 قدیمی است و قدرت نظامی ان در نفرات خلاصه میشود . هر اف 35 قادر است 20 جنگنده چینی را هم زمان منهدم کند . پس قدرت نظامی چشمگیرتر از روسیه وجود ندارد که روی ان حساب باز کند

نهایت قدرت نمایی چین در مانورهای نظامی خلاصه خواهد شد . مثل سال 2012 .
ما در بازار بیتکوین با اقتصاد دانها طرفیم نه مردم عوام و عادی
پس هیچ جنگ رو ریزشی در کار نیست
شاخص دلار پیش خور شده و تورم هم بی اثر است

هر ریزشی فرصت خرید خواهد بود چون ناچیز و زمانی خواهد بود

اول و آخر منظور تون تناقض دارد کاملا سخنرانی دو پهلو داری در ضمن ما راضی به جنگ نیستیم شاید چین هم راضی نباشه ولی بخاطر همین دلایل شما. شاید آمریکا دلش بخواهد جنگ به راه بیافتد

منهم چنین عقیده ای دارم همیشه اعتقادم به این بوده که چین کشوری اقتصادی و تولید‌محوره ولی مانند اژدها هایی که تو جشناشون با کاغذ درست میکنن پوشالیه و‌با کوچکترین شعله منفجر میشه و در ثانی همه‌ محصولاتش به خاطر نیروی کار ارزان از طرف کشورهای اروپایی و امریکا بطرفش سوق داده میشه که در صورت بروز جنگ همه دود هوا خواهد شد و چین میماند و خیل عظیم جمعیت بیکار و گرسنه که بسرعت حکومت چین را از پا درمیاره موضوع دیگه اینه که به هارت و پورت و مانور و‌تهدید چین زیاد اهمیت ندید مستلزم حضور در صحنه و باقی ماندن در صف قدرتهای جهانی همین شعارهاست و در نهایت جنگ‌نخواهد شد