آینده ارز دیجیتال

کندل سبز هارو ببین یهو شارپ میره بالا. بخدا هنوزم سر حرفم هستم 10سنت و 15 سنت نزدیکه فقط یکم باید صبر کنی. ماها قمار کردیم تا تهش هم هستیم

کندل های سبزش کجا بود ما غیر از قرمز چیزی نمی‌بینیم بسیار ناامید کننده ظاهر شده…

قمار چیه عزیز! :confused: خب معلومه یک روز کشیده میشه بالا و اگر این کارو نکنن باید درب این بازار رو ببندن، هنوز اتفاقی که افتاده از یاد هیچکس نرفته، مخصوصا این ارز که استیبل بوده قبلا و باید با ضرر و جیب خودشون به قیمت اولش برگردونن تا اعتماد برگرده.
.
ترا یکی از بهترین های مارکت بود.

دوست عزیز شما دچار توهم و رویا شدی.این استیبل کوین کارش تقریبا تمام شده.
حرفه ایهای بازار در این شرایط اصلا دنبال هولد کردن ارز نیستند.شرایط وخیم هست.بخوام توضیح بدم چندین کامنت باید بنویسم.در حال حاضر حرفه ایها وقتی ورود میکنند و با ضرر مواجه میشن فورا خروج میکنند تا ضضرشان کمتر شود.
به امید یر به یر شدن پول اگر بخواهید بمانید دچار ضرر بیشتر میشوید.
البته نظر من به عنوان یک توصیه و تحلیل شخصی برحسب تجربه و دنبال کردن افراد حرفه ای است و اصلا به عنوان یک سیگنال در نظر نگیرید.
خودتان اوضاع و احوال را بررسی کنید و تصمیم بگیرید.نظر من افت بیشتر بازار است.

احتمال برگشت این استیبل کوین در حد صفر است.بازکشت آن بیشتر به یک معحزه شباهت دارد

زمانیکه روی 200 بود هم امثال شما همینجور ناله میکردن، اما رفت تا 2000 یعنی ده برابر و الان هم روی 1000 هست… و شما ها باز منفی گویی میکنید، ی مدت دیگه هم میره تا 0.3 و باز شما ها تخریب میکنید.
.
این ارز قبلا میلیارد ها دلار مارکت کپ داشت، فقط کافیه خبر توکن سوزی و یک فاند مثبت بیاد انوقت ببین چجور نهنگ ها حمله ور میشن بهش و شارپ بره بالا …

لطفا از ( نشد ) در این بازار صحبت نکنید.