آینده بی بی دوج

سلام دوستان .
یک نکته رو تو برنامه ریزیتون حتما بهش توجه کنید . فرض بگیریم که همین الان کل توکنهای که دست تیمش هست یکدفعه سوخته بشه و فقط تعداد ۱۱۵ کواد که دست هولدرهاش هست بمونه .اگر به قیمت یک تومن برسه ( که احتمال صد دردصد نمیرسه با این تعداد توکن) ارزش بازاری فقط بی بی دوج بالای ۳ تریلیون دلار میشه .
پس نقد دوستان کاملا درسته .
اگر تمام توکنها دست تیم بسوزه تازه باید انتظار رشد رو داشته باشید. (رشد اساسی پامپ ) .اونوقت توی معاملات توکن سوزیش باعث کاهش توکن میشه که هرچقدر نوسان داشته باشه باعث ترید بیشترو در نتیجه کاهش تعداد توکنها خواهیم بود .
پس در حالت خییلی خوب ۳ سال رو شاخشه باید منتظر بمونیم . من خودم بی بی دارم .
فقط بد ترین اتفاق این هست که تیم به فکر ورژن دو بیافته که خییییلی بده .

این ۱۱۵ کواد نهایتن ۵ کوادش دست هولدر هاست بقیه دست تیمش هست یعنی ۱۱۰ کواد پس قطعا خود تیم برای به سود رساندن خودشون باید توکن سوزی بزرگی باید انجام بده

دوست عزیز با این تعداد توکن بی بی اصلا قرار نیست ورژن دو بسازه ..دوستان بزارید روشنتان کنم .این یک فرض نیست یه حقیقت هست و برنامه ریزی بین تیم دوج کویین و بی بی دوج هست .دوج کویین حکم تومان و بی بی دوج حکم ریال را در اینده برای ایلان ماسک بازی خواهند کرد و دوج کویین در معاملات ارزی و بی بی دوج در معاملات روزمره نقش ایفا خواهند کرد مثلا اگرشما خواستید یک ماشیندویست ملیونی خرید کنید با دوج کویین معامله خواهید کرد ولی اکر یک ساندویچ یا غذای مک دونالد خواستید با بی بی دوج پرداخت خواهید کرد همچنان به عنوان پول خورد بازار ارز دیجیتال فعالیت خواهد کرد ودر تمام دنیا همه اسکناسهای بزرگ نیاز به یک پول خورد خواهند داشت …مثال .دیگر مثل بیت کویین نیازی به اعشار نخواهید داشت ..ولی باید به یک قیمت واحد برسد مثلا به پول ما ..یک تومان …و بعد از این میشود اساس و پایه ریالی دوج کویین …این ها را توضیح دادم تا دیگر کسی در شک و گمان ورژن دو یا اسکم شدن بی بی دوج نباشد .بی بی دوج برای پول خورد دوج کویین ساخته شده و هیچ شک و شبه ای وجود ندارد که از گردونه دیجیتال خارج یا از ارزش بیفتد ..ولی باید منتظر ماند تا به جایگاه خودش دست پیدا کند…پرسود باشید