تحلیل تکنیکال اتریوم: ریزش قریب‌الوقوع؟

مثل قايقي كه تو تلاطم امواج دريا خشكي رو ميبينن منم تو طلاطم كندل هاي اتريم توي تايم فريم ٨ ساعته كندل ريزشي ميبينم مواظب باشيد دوستان اتريم محكوم به ريزشه برسي بفرماييد

رفت بالا که xd.دمت گرم بازم تحلیل بزار من برعکسش رو انجام بدم خیلی عالی میشه.

خودتم که بر عکس دیدی HG است نهxd :joy:

با احترام ،جویای احوالات شما هستم…نمیدونم که چرا بعد از تغییر نام کاربری تان ، از تحلیل های نقطه زن دقیقتان فاصله گرفته اید؟!!

سلام دوست عزيز شما و بعضي از دوستلن محبت داريد نسبت به بنده نقطه زني دقيق نياز به زمان زياد داره و كار دقيقي هستش توي اين گروه نميشه نقطه داد چون پيامها دير ميرسن