بعد از مدت ها ۴ تا اندیکاتور تو روزانه سیگنال فروش دادن اگه سود خوبی کردید فعلا خارج بشید
دوستان من این پیام را روی 25.960 گذاشتم امیدوارم همچنان صعودی باشه و دوستان سود بیشتری کنن ولی حس خودم میگه به سقف کانال رسیدیم
کجایی عزیزم ببینی ۲۶،۹۰ رو هم تاچ کرد در همین لحظه،ای کاش خواب باشی و نبینی که چه تحلیل های آبکی و ■■■■ و تخیلی به مردم ارائه میدی![]()
![]()
![]()