چرا به بیبی دوج امید هست، اما به لونا نه؟

بعد از مدت ها ۴ تا اندیکاتور تو روزانه سیگنال فروش دادن اگه سود خوبی کردید فعلا خارج بشید

دوستان من این پیام را روی 25.960 گذاشتم امیدوارم همچنان صعودی باشه و دوستان سود بیشتری کنن ولی حس خودم میگه به سقف کانال رسیدیم

کجایی عزیزم ببینی ۲۶،۹۰ رو هم تاچ کرد در همین لحظه،ای کاش خواب باشی و نبینی که چه تحلیل های آبکی و ■■■■ و تخیلی به مردم ارائه میدی:joy::joy::joy: