چرا ارزی مثل بیبی دوج یا شیبا با این همه سکه کسی ازش نا امید نیست
مثلا بیبی دوج ۲۰۰ کواد داره
یا شیبا برید ببینید چقد سکه داره
لونا ۶ ت سکه داره همه ازش نا امیدن
لونا هنوزم که هنوزه خیییلی جلوتر از یکسری ارزها هست
نا امید نباشید
دوست عزیز خیلی از کسانی که لونارو هولد کردن امیدشون به توکن سوزیه،باید خدمت این عزیزان بگم که تیم شیبا منظم ترین تیم توی توکن سوزی هست و جامعه و تبلیغات خیلی قویی داره و هر روز چند میلیارد توکنشو میسوزونه تاثییری تو قیمت هست،تیم لونا الان منفورترین افراد رو داره که هیچ کس دیگه قبولشون نداره،باهمین نوسان امروز ببینید چقدر حجم معاملات کم شده عمرا قیمت بره بالا
حالا به همین آدما بگو پراید قرار بشه ۳ ملیون!!!
چون ارزش بازار شیبا 6 میلیارد نه 600 میلیون