اونهایی که میان اینجا از بدی لونای کلاسیک میگن رو درک نمیکنم؟ اگه هولدری چرا از بدیش میگی و اگه نداری خوب چیکار میکنی اینجا، ولی حدس من اینه که نوسان گیر بودن و حالا موندن جا و دوس دارن قیمت بیاد پایین تا دوباره بخرن همون تعداد توکنی که داشتن، زورشون میاد به همون مقدار پولی که لونا فروختن دوباره لونا بخرن با تعداد واحد کمتر، خوب دوست عزیز الان هم دیر نشده بخر لونا بعد از شروع پورپوزال توکن سوزی به صورت نجومی میره به اون بالابالاها، این قیمت ها به خاطرات می پیونده لونا کلاسیک یه زمانی هر دونه ای ۴ میلیون تومن بودش حالا زورت میاد هر دونه ای ۳ تا تک تومنی بخری
اونموقعکهدونهایچهارمیلیونبودتعدادکللوناهاچندتابودددد؟؟؟!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
به پامپ صد درصدی بزنه نترس همه فروشنده میشن
ببین اکثر ماها بعد از ریزش بزرگ خریدیم اکثرا زیر ۰۰۰۳ خریدن ، فرض میکنیم توکن سوزی شروع شده از دونه ای ۳ تومن میره سر دونه ای ۵ دونه ای ۱۰ تومن دونه ای ۱۵ دونه ای ۲۰ دونه ای ۳۰ برو تا ۱ دلار، به نظرت ما ایرانی ها نمی فردشیم به صرافی ها ، یه عده ای مثل شما ها که نخریده بودن اون وقت می بینن که داره میره بالا و از بازار جا موندن میان میخرن، حتی ممکنه خرید و فروش ۱۰۰ برابر بشه به دنبال اون توکن سوزی هم ۱۰۰ برابر میشه امیدوارم فهمیده باشی که چی گفتم، موفق باشی
علی پمپی دلبندم اون بزار نیست بذاره ( بگذار)، تکن نیست توکنه .رشت نیست رشده ،مالیت نیست ، مالیاته .اااه این همه غلط و اینجا نظرم میدی. بابا پاشو برو اول مشقهاتو بنویس . بعد هم با حرف تو کسی نمیفروشه که قیمت مال تو بالا بره . من دلم میخواد ۱۰۰ سال دیگه رو ۱۰۰۰ دلار بفروشم به تو چه
اره کاملا درست میگی علی پمپی ، مرد حسابی ۳۰۰ میلیارد توکن دست خود تیم لوناست که هر روز داره میفروشه اگه بنا به سوزوندن باشه اونا باید بسوزونن که گند زدن و این همه سکه اضافه کردن
از غلط های املایی که داری مشخصه چقدر بارته