دوستان شاید یه کم بره پایین ولی یه حرکت اساسی تا 28 داریم به همین خاطر اگه رفت پایین پله ای خرید بزنید که جا نمونید. مخصوصا اتریوم داشته باشین
انشاله
البته من مخالفم
الان دقیقا جائیه که همه جا مونده ها منتظرن هر دیپی رو لانگ کنن یا بخرن، اینو دوست ندارم
تو فقط بگو چی رو دوست داری تا بگم بچه های اینجا همونو برات اوکی کنن ![]()
![]()