معرفی ارزهای ریون و ای‌کش برای خرید

دوستان ارز avax الان روی سقف کانال صعودی قرار گرفته از کف ۱۲ تا ۲۷ دلار رفته با رعایت حده ضرر و اهرم مناسب میتونید یه پوزیشن شورت روش بگیرید من روی ۲۶.۸۵۰ با اهرم ۵ پوزیشن شورت گرفتم

درست برعکس …لیکویید میشی عزیزم ..اون هنوز پامپ اصلیش شروع نشده …

اگه دوستان از این سیگنال استفاده کرده باشن تا الان روی اهرم ۱۰ حدود ۲۰ درصد سود داد

الان ساعت ۱۲ ظهر پانزدهم در مجموع ۱ دلار از سقفی که خدمت دوستان اعلام کردم اصلاح زده اهرم ۵ تا الان ۲۰ درصد اهرم ۱۰ تا الان ۴۰ درصد موفق باشید

ممنون خدا خیرتون بده من با اهرم 10 تا الان 50 درصد سود گرفتم دمت گرم