تحلیل و پیش بینی قیمت یک ارز

۱۰۰ واحد ازش دارم تا تارگتم ۱۲۰ دلار نشه نمیفروشم ،البته رو اون قیمت هم ۵۰ تاشو میفروشم ۵۰تای دیگه انشالله رو ۳۰۰ دلار ،من به این ارز خیلی خوشبینم امیدوارم روسفیدمون کنه

ب امید خدا ایشالا

انشالله سود کلانی ببرین دوست عزیز

آرزو بر جوانان عیب نیست

منم هزارتا ازش دارم بابا كمتر جفنگ بگو

بیا تلگرام عکس‌کیف پولمو نشونت بدم arash_zza