سلام بر سلاطین بازار ارز دیجیتال
دوستان بیخود ترس و دلهره به دلتون راه ندید رکود و تورم جهانی هستش و تا یکی دوسال این وضع پایداره همه شغلها اصناف تجارتها کمپانی ها دچار مشکل شدن این وضع مختص بازار ارز دیجیتال نیستش
دوما اینکه بعضی دوستان فکر میکنن که بقیه ارزها به وقتش مثل شیبا سود کلان و باورنکردنی یک شبه میدن سخت در اشتباهن دیگه سود مثل شیبا غیر قابل تکرار هستش مگر اینکه در بلند مدت و صبر ایوب داشته باشی بتونی سود قابل توجهی برداشت کنی ،دست از تخیل و رویا پردازی بر دارید هر کسی هر ارزی رو خریده ان شاالله سود کنه
اینجا کامنت ها به دو دسته تقسیم میشن یا میگن بدبخت شدیم بفروشید یا میگن نفروشید قراره ی ساعت دیگه سوپر میلیاردر بشین ی چند نفری هم که تحلیل میزارن بقیه مثل زامبی بهشون حمله میکنن هر کسی هر چی خریده مبارکش باشه ان شاالله که خیرشو ببره ![]()
![]()
![]()
قطعا اشتباهه،نه بازار واسه چند سال پیش بود نه امسال نه سال اینده،بدون شک شیباهای دیگر زاده خواهند شد و از شیبا بهتر بخاطر هجوم سرمایه دار های جدید به سمت میم کوینها و کریپتو،سال سگ سانان از نظر من دیگه تمامه
فقط شیبا نبود که خیلی ها رو میلیارد کرد و اخریش هم نیست cbm . Juld . Safe moon . و چندین ارز دیگه بودن که بخاطرم نیست پس این بازار پر از عجایبه خواستم بگم بدونی