هر ارزی که ملت سرازیر بشه برا خرید قیمتش پاییت تو این وسط یه عده اندک سود کردن ملت همه رفتین شیبا خریدین . یک اصل همیشه یادتون باشه یک ارز قرار نیست به همه سود بده وقتی همه اومدین سراغ این پس محکوم به ارزون شدنه تا تقاضا زیاد باشه قیمت پاییت تره .دلخوش به این مقدار نباشید.
والا ما تا جایی که یاد گرفتیم، تا تقاضا زیاد باشه قیمت هم بالا میره…
ولی در کل درست گفتی تا یه چیزی عمومی و عموم مردم میخرن و دستشون هست قیمتش میاد پایین تا جایی که خیلی ها خسته میشن و میفروشن دوباره بازار میره بالا
آقای اقتصاددان هرچی متقاضی زیاد داشته باشه گرونتر میشه نه برعکس!!!
افاضات میفرمایید!!!
آخه کی ازشما خواست بااین سواد دوزاریت پیام بذاری والله حرف نزنی نمیگن لاله!!!
از همه اونایی که با مغز به اندازه نخود دهانشون اندازه هندونه بازه متنفرم.
ازین پایینتر بنده خدا
اصلا تو میدونی شیبا کجا بود فقط بلدی حرف بزنی
اتفاقا افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت میشه مشروط براینکه عرضه بیشتر از تقاضا نشه. بیشتر خریدارای شیبا اونایی هستند که منتظر پامپهای افسانه ای شیبا هستند. اینکه رشدهای چندهزار درصدی شیبا دوباره تکرار بشه خیلی بعیده ولی با توکن سوزی میتونه در چندسال آینده حداقل دوتا صفر کم کنه و طرفداراش رو خوشحال کنه.
تو خیلی احمقی. در علم اقتصاد وقتی تقاضا زیاد بشه. قیمت افزایش پیدا میکنه
اسکول تا زمانی که تقاضا بیشتر از عرضه باشه قیمت صعودیه اصل اول اقتصاد اینه ، کلا با این بازار خدا حافظی کنی به خودت لطف بزرگی کردی
وقتیتقاضازیادهقیمتمیرهبالااینقانونهربازاریه
یک ارز قراره به همه سود بده