تو هر صرافی یه قیمته چجوری پامپ بشه اخه
این چه وضعیه تو یه صرافی ۱۱ سنت مثل هاتبیت
تو یه صرافی مثل اف تی ایکس ۰۸۷ سنت
تو بایننس ۰۳۵
معلوم نیست چه خبره
دوست عزیز شما از یه ارز ورشکسته که افتاده دست چند تا کلاهبردار چه انتظاری دارید؟
من وارد نیستم اما اگه ایطوریه که شما میگید ،از بایننس بخر انتقال بده هات بیت بفروش کلی سود توشه
هر چند صرافیها زرنگ ترند و یه مانع این وسط میزارن ک نشه این کارو کرد
توهم زدی کوین مارکت کپ چنده؟
ارز بیصاحب همین دیگه
صرافیها زرنگتر از این حرفان
مثلا تو هات بیت ارزونترین قیمت رو داره ولی نمیشه انتقال داد، فقط تو صرافی میشه نگه داشت
صرافی های ایران همینجوری هستن.