بین توکن سوزی مشکلی دارد
با شروع توکن سوزی همه هولدر می شوند و هیچ کس نه حاظر به دادن توکن ونه سوختن هست
این وسط خیلی ها باقیمت ارزان توکن خریدند و با اجرای ۱.۲ کنار نمی روند و این از نظر انها مشکل هست
مدیر عامل بایننس با لا رفتن قیمت را منوط به سوختن ۹۹درصد توکن ها می داند ولی حاظر و قادربه اجرا نمی باشد
از یک طرف رباط ها در کمینند که باید از سر راه کنار بروند پس براحتی امکان پذیر نمی باشد
ودر پایان دنبال علت ومعلول باشید ایا بالارفتن قیمت به سود انها هست یا خیر
مدیر عامل بایننس فقط چند میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و همچنین روی طرحهای مختلفی سرمایه گذاری کرده وطبیعی هست که یک طرح ان به ثمر نرسد. حالا من نوعی از را نرسیده با ۱۰ میلیون تومان می خواهم ۱۰میلیون دلار به جیب بزنم
انتظار خود را منطقی کنید تا اسیب روحی نبینید
من الله توفیق.
خوارخودتو گاییدی ک
وقتی بیت ۳۰۰۰۰بود لونا ۱۲۰دلار بود یعنی اگه بیت برسه به سی این با تعداد توکن فعلی قیمتش باید۱۰۰برابر حالاش باشه
عزیزم:مدیرعامل بایننس خودش اعتراف کرده یک ونیم میلیارد دلار در لونا ضرر کرده و علی رغم تعهدش که تو کار ارزا دخالتی نخواهد کرد گفت استثنا در ارز لونا دخالت خواهد کرد برای جبران ضرر خودش.
عمو اون بیت رو با این آشغال یکی نکن .این خیلیهارو نابود کرده