SHIb 1d

آپدیت بعد از یک ماه :

سالی یک بار یه نوسان میده و باز برمبگرده به همون کف قبلی ، نزدیک به کف قبلیه !

الگویی که سه ماه پیش رسم کرده بودم احتمالا تکمیل خواهد شد ، البته امیدوارم از همین نقطه استارت بزنه و به اونجا نکشه . 

چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ برای آپدیت نمودار حمایت کنید .. 

نطرات شخصیه و صرفا استفاده آموزشی داره و نه معاملاتی . موفق باشید