دوستان ارز opارز خوبی برای ترید هست .در حال حاضر انتظار میره همانند مابقی بازار و خیلی تاثیر پذیر از اتریوم این ارز هم ناگزیر ریزش رو تجربه کنه.ناحیه ی 1.76 خیلی دور از ذهت نیست که دوباره تاچ بشه ولی از اونجایی که دفعه ی قبل خیلی شارپی ریجکت شده نهایتا میتونه تی پی همونجا قرار بگیره.
