تحلیل ارز بیت کوین

ندارم چارت این ارز رو متاسفانه

1 لایک

.آربیتروم نظرتون چیه

1 لایک

نتیجه تحلیل بیت کوین ارائه شده

2 لایک‌کرده

رحیم ی خطی میزاشتی زیرش نره تا صفر

1 لایک

شما تمركز تون بذارید روی خطوط من خط زیرش میندازم

به خطی که میخواست خورده برگشته

1 لایک

بی زحمت ارز اریا و دوج رو ی تحلیل میدین بهم؟!

البته با عرض پوزش و معذرت

تحلیل این ارز این هست که داره به خروج نزدیک میشه

3 لایک‌کرده

مرسی مچکرم پس به نظرتون 0/116رو تاچ میکنه؟!

5 لایک‌کرده

میگم این یعنی چن دلار

سلام

مگه صرافی توبیت باز شده؟؟؟؟؟؟

فقط بلدین عکس بزارید ولی زورتون میاد از خریداتون ایتجا بزارید اقا هر کی دوس داشت بگیره

1 لایک

سلام

ارز sei رو ممنون میشم یک نگاهی بندازید:folded_hands:

1 لایک

رحیم خط آبیت بنظر یکم بالاس دقیقش ۷۶۳۳۰

خوش امدید به هاب

تبریک

ممنونم لطف دارید
سپاس بی کران

1 لایک

سلام

وقتی نقاط اول میزنه دنبال نقاط دوم سوم نمیریم

احتمالش زیاد هست که اوردر 3تاچ کنه

1 لایک

منم باهات موافقم رحیم

سلام آقا رحیم. ارز INJ میشه الان خرید