ندارم چارت این ارز رو متاسفانه
1 لایک
.آربیتروم نظرتون چیه
رحیم ی خطی میزاشتی زیرش نره تا صفر
1 لایک
شما تمركز تون بذارید روی خطوط من خط زیرش میندازم
به خطی که میخواست خورده برگشته
1 لایک
بی زحمت ارز اریا و دوج رو ی تحلیل میدین بهم؟!
البته با عرض پوزش و معذرت
مرسی مچکرم پس به نظرتون 0/116رو تاچ میکنه؟!
میگم این یعنی چن دلار
سلام
مگه صرافی توبیت باز شده؟؟؟؟؟؟
فقط بلدین عکس بزارید ولی زورتون میاد از خریداتون ایتجا بزارید اقا هر کی دوس داشت بگیره
1 لایک
سلام
ارز sei رو ممنون میشم یک نگاهی بندازید![]()
1 لایک
رحیم خط آبیت بنظر یکم بالاس دقیقش ۷۶۳۳۰
خوش امدید به هاب
تبریک
ممنونم لطف دارید
سپاس بی کران
1 لایک
سلام
وقتی نقاط اول میزنه دنبال نقاط دوم سوم نمیریم
احتمالش زیاد هست که اوردر 3تاچ کنه
1 لایک
منم باهات موافقم رحیم
سلام آقا رحیم. ارز INJ میشه الان خرید



