الان داخل اصلاح هست میتونه تا بالا بره
باید حد ضرر بذارید زیر موج اصلاحی که کشیدم که اگر نرفت بالا زیاد متضرر نشید
احتمال خبر های های بد زیاد هست باید تو این شرایط هم چیز بسنجیم
الان داخل اصلاح هست میتونه تا بالا بره
باید حد ضرر بذارید زیر موج اصلاحی که کشیدم که اگر نرفت بالا زیاد متضرر نشید
احتمال خبر های های بد زیاد هست باید تو این شرایط هم چیز بسنجیم
آقا رحیم خداقوت بی زحمت تحلیل ارز dego ؟
آقا رحیم ارز LUNC تحلیل کنید
این ارز ساختار شکن هست تحلیلی براش ندارم
ممنون از شما استاد گرامی
سلام آقا رحیم تحلیل dent هم میشه بزارین
آقا رحیم اصلاح ارز چقدر است
سلام بی زحمت tru نگاه کنید ، میگن از بایننس دلیست شده
سلام ارز tru نگاه کنید بی زحمت
این ارز یکم مراقب باش برای ورود خط اخر رد کنه پایین بیش از 10درصد خطر ناک
مقدار کم اگر ورود کردید بذارید مسیولیت با خودتون هست
سلام خدمت شما
یه سوال داشتم که اگه راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم
من از قبل از روی اشتباه روی 77000تا پوزیشن سل گرفتم و الان یه جورایی نصفه سرمایم تو ضرره و میخواستم بدونم باز گذاشتن پوزیشنم تا 79 یا 80هزار کاره درستیه تا روند نزولی بشه حداقل ضررم جبران بشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
شانس بیاری برمیگرده تا76 هزار
سلام رحیم جان LAB تا کجا میرهای یک هفته اخیر خیلی رشد داشته؟؟؟
اقا رحیم نظرت به ریزشش هست؟
فعلا احتمال 82بيشتر
خبرهاي منفي داره زیاد میشه شرایط جنگ داره پر رنگ میشه باید حواستون به پوزیشنها داشته باشید
فعلا که همچنان درحال بالا رفتن هست