تحلیل قبلی
و نتیجه
الان شخصا 50 درصد نقد میکنم تا بریزه مجدد میخرم به عنوان فردی که همیشه تتر دارم بهترین کار هست
تحلیل قبلی
و نتیجه
الان شخصا 50 درصد نقد میکنم تا بریزه مجدد میخرم به عنوان فردی که همیشه تتر دارم بهترین کار هست
ممکنه روی 200 تومن اصلاح بده
این سه قلو نیس چهار قلوعه وقتی اینهمه قل انداخته ینی چی؟ ینی نمیخاد بریزه
حدودا باید تا 200 که برسه ممکنه اصلاح کنه ریزش کوچیک و تاپیک مخصوص پیگیری تحلیل تتر ایجاد شده با کمک اقا رحیم و مدیران هاب