وژدانن شروین نمک کریپتو به بالا پاییناشه.![]()
نه داداش نگه میدارم قمار میکنم چون روندشو دوست دارم ولی تعداد هولدرهای زیادشو دوست ندارم چون باعث میشه روند کندتر بشه
ولی توکن عوض کردن توکن بنظرم یه نوع خودکشیه از نظر من البته
قمار خیلی خوبه شروین،خیلی،…این که روندش کندتر میشه چون میخواد یه مسیر جدید باز کنه و گیج کنه خریدارو فروشندرو.تو فک کن ۱ هولدر داره.چه فرقی میکنه.مهم این حالت سردرگمی که داره ایجاد میکنه…
پس تو هم جایه من بودی همین کارو میکردی نگه میداشتی؟اون نمای مربع ساختمونت رو ۵ میفروشم به خریدار جدید![]()
بستگی به روش معامله گریت داره.من خودم هر کدوم سود بده سمت همون میرن…فرقی ام واسم نمیکنه چی باشه.سودتو بگیری بری بعدی.
من شروین جای تو بودم واقعا نمیدونسم چیکار کنم.ولی تهش مجبوره ادم نگه داره.چون میدونی میره بالا
سلام.هیومنیتی یه مسیر رو به بالا داره.فقط اینو بدونین که تایم های کوچیک توش دخیلن.ولی نمیدونم در مورد ضررتون چیه که میگین جبران بشه؟
چندتا ارز خریدم توی قیمت بالا و پایین فروختم از ترس
مثل لب مثل نیر
H میتونیم ورود کنیم ؟
مهرداد هستی؟…….۲۰کلمه
۱۰هزار سرین رو تو آبان تتر فروختم رفتم تو تراست ولت ۲۰هزارتا رو bnb خریدم![]()
![]()
bnb واسه هلده… روندش خیلی کنده.و همیشه میگم خواب پول واسه هلد مهمه.چون کند که باشه بی ارزش میشه پولت نسبت به رشد تورم…
نمودارشو نگاه کردم چند روز قبل نمودارش عین بقیه بود اونم حتی تا ۱.۳دلار رفته بود ولی تو ریزش فعلا از کفه کف داره شروع میکنه
شروین راستش من دنبال ارزهایی مثل
Bitcoin
Eth
Bnb
Sol
xrp
Ada
avax
و امثال اینا راستش نمیرم…
اینا یه دورانی داشت.
من کارم ارزای پامپی دامپیه.حالا هر چی میخواد باشه.چون حوصله اینکه بخوام صبر کنم رو ارزای درشت ندارم واقعا…واسه همین میگم هرکی یه روش داره و دیدش فرق میکنه،
منم نمیرم ولی تنها راهش این بود اگه میخواستم ببرم تو ترست ولت باید رو اون شبکه میخریدم چاره ای دیگه نداشتم
ولی الان نگاه کردم چرا انقدر کارمزد بالا هست تو سوآپش
تو ۲۰هزار توکن سایرین به تتر ۱۰تتر کارمزد برمیداره![]()
![]()
![]()
شروین جان خودت ماشاالله استاد ارزی چرا دنبال ایجور ارزا میری خدا شاهده برو زیکش یا منور بخر دیگه خیالت راحته سود نمیکنی ضرر نمیکنی همون هایپ و داش ببین باز خوب هستن
بقول مهرداد ما دنبال ارز پامپ و دامپی ببخشا من قماربازم سود بیت و اتریوم زیکشو ……اینا دردمونو دوا نمیکنه
یا ۱۰برابر بدست میاریم یا کلا میدیم بره
تو زندگی ریسک نکنی باید به همه چی قانع باشی
جسارتا شما کارمند هستی؟؟
میخوام یه نظر از بچه ها بگیرم ببینم نظر کدوم درست در میاد
بنظرتون تو آربیتاژ سایرین بنظرتون قیمت cex به dex میرسه
یا قیمت dex به cex؟
