۴۷
۵۳
۵۶
۶۸
۸۶
اینا نقاطن.ولی چارت گیر نیاوردم
۴۷
۵۳
۵۶
۶۸
۸۶
اینا نقاطن.ولی چارت گیر نیاوردم
ارز لب چطور اقا مهرداد به 3 دوباره میره؟
یا خدا باز سرسره اومد
![]()
عکس بالایی برای دیروز بود؟
عکس پایین برای امروزه؟
سلام عرض شد.![]()
هفتاد را فکر کنم تا زمانی که به هشتاد و یک الی شیش نرسه نمیبینه ، نظرم بود ، شاید چرت گفتم
یاالله حاج امیر آقا ، سلام و به سلامتیت
خیلی مخلصیم
-
سلام علیکم.همگی خوبید
یکی یه ارز به من معرفی کنه بره تو فضا،حالمو خوب کنه ![]()
190100تا161350میریزه،بنظرتون،اونجایه لانگ بگیریم. نمیدونم چرا نمیتونه چشم من روچارت دلار وفعلا بالای 190هزار ببینه، بنظرم دارم عینکی میشم ![]()
![]()
امان از تتر
وآلآ خانم اگر پیدا کردید به منم بگید ، سلام ، من از ضرر زیاد رفتم فضا ، سود کنم میام پائین
صبر کنید بانو تا شب ،با سید یه توکن لانچ میکنیم که هم اون بره فضا هم خودتون برین هوا حالتون خوب شه…
مهرداد الگوی چارتِ یک روزه تویه هفتگی و برعکس تکرار میشه ، یه جورایی الگو تایم فریمها همدیگر را پیش بینی میکنند
چه عالی میشه آقا مهرداد ![]()
اره.دادیم لوگوشو طراحی کنن…![]()
lunc,doge اینارو بستم دیگه لانگشونو با مقدار سود
بیشتر از دو سه روز طول بکشه حال نمیده
برم سراغ یچی دیگه![]()
![]()
توکن
SAMHER
پیشگام در بلآکّ
چین ، کاهش گآس فی ، کاهش مصرف برق ، تقویت کننده چشمِ تریدر
چشمک نزن لعنتی ، تو بدتر از من خالی بندی