نگاه آنتولوژیکال به هوش مصنوعی...👁و تحلیل های تکنیکال 📈

۴۷

۵۳

۵۶

۶۸

۸۶

اینا نقاطن.ولی چارت گیر نیاوردم

2 لایک‌کرده

ارز لب چطور اقا مهرداد به 3 دوباره میره؟

ارز Lab

3 لایک‌کرده

یا خدا باز سرسره اومد :rofl: :rofl:

2 لایک‌کرده

عکس بالایی برای دیروز بود؟

عکس پایین برای امروزه؟

1 لایک

سلام عرض شد.:raised_hand:t2:



2 لایک‌کرده

هفتاد را فکر کنم تا زمانی که به هشتاد و یک الی شیش نرسه نمیبینه ، نظرم بود ، شاید چرت گفتم

1 لایک

یاالله حاج امیر آقا ، سلام و به سلامتیت

1 لایک

خیلی مخلصیم:raised_hand:t2:-



2 لایک‌کرده

سلام علیکم.همگی خوبید

1 لایک

یکی یه ارز به من معرفی کنه بره تو فضا،حالمو خوب کنه :face_with_peeking_eye:

1 لایک

190100تا161350میریزه،بنظرتون،اونجایه لانگ بگیریم. نمیدونم چرا نمیتونه چشم من روچارت دلار وفعلا بالای 190هزار ببینه، بنظرم دارم عینکی میشم :joy::joy::joy:امان از تتر

وآلآ خانم اگر پیدا کردید به منم بگید ، سلام ، من از ضرر زیاد رفتم فضا ، سود کنم میام پائین

1 لایک

صبر کنید بانو تا شب ،با سید یه توکن لانچ میکنیم که هم اون بره فضا هم خودتون برین هوا حالتون خوب شه…

4 لایک‌کرده

مهرداد الگوی چارتِ یک روزه تویه هفتگی و برعکس تکرار میشه ، یه جورایی الگو تایم فریمها همدیگر را پیش بینی میکنند

2 لایک‌کرده

چه عالی میشه آقا مهرداد :folded_hands:

اره.دادیم لوگوشو طراحی کنن…:wink:

2 لایک‌کرده

lunc,doge اینارو بستم دیگه لانگشونو با مقدار سود

بیشتر از دو سه روز طول بکشه حال نمیده

برم سراغ یچی دیگه:unamused_face::joy:

1 لایک

توکن
SAMHER
پیشگام در بلآکّ :dashing_away:چین ، کاهش گآس فی ، کاهش مصرف برق ، تقویت کننده چشمِ تریدر

1 لایک

چشمک نزن لعنتی ، تو بدتر از من خالی بندی