تحلیلدان (تحلیل تکنیکال کریپتوکارنسی)

سلام و ادب

:slightly_smiling_face: امیدوارم تحلیلهایی که در این تاپیک ارائه میشه مورد استفاده دوستان قرار بگیره
سعی میکنم نتایج تحلیلها رو هم قرار بدم.

  • لطفا تحلیلها رو بعنوان سیگنال نبینید
7 لایک‌کرده

درود بر شما جناب تحلیلدان چند مورد رو من بگم میل داشتین تحلیلش رو بگین

بیشتر در این نواسانات اخیر علاقه به اهرم بستن دارم و کنجکاوم دربارهی تحلیل زیکش و بیت و اتریوم

تحلیل هایی با سواد خود داشته ام اگر وقتتون یاری کرد ممنون میشم زمانی بگذارید برای تحلیل این ارز ها و با ما به اشتراک بگذارید

سپاسگزارم

1 لایک

سلام وقت بخیر

چه خوب این تاپیک و باز کردید

2 لایک‌کرده

میشه بفرمایید بازار به کدوم سمت میره؟ ماهایی که از قبل ارز خریدیم نگه داریم یا بفروشیم؟

1 لایک

USDT.D Daily

دامینانس تتر در تایم روزانه
:pen: از محدوده فشرده شده به سمت بالا در حال شکستن می باشد. واگرایی مثبت معمولی در مکدی دیده می شود. در صورت شکست به بالا می تواند تا محدوده پیوت ماهانه حرکت کند که به طبع آن ریزش بازار کریپتو را شاهد خواهیم بود.
:stop_sign: سناریو دوم:
شکست جعلی باشد در آصورت تا محدوده پایین ریزش داشته و روزهایی خوب برای کریپتو خواهد بود.
نتیجه: ایم محدوده را با دقت رصد میکنیم.

1 لایک

به تحلیل تتر دقت کنید

2 لایک‌کرده

باعث افتخاره.
در اولین فرصت انجام میدم

1 لایک

سلام میشه راجب ترون تحلیل بدین لطفا

پوزیشن لانگ دارم روش

1 لایک

ممنون از تحلیلتون

این شکست تا کی معلوم میشه؟ تا اخر ماه می؟

خیر این کندل ها روزانه هستن همین امروز تا چند روز آینده مشخص میشه

2 لایک‌کرده

:stop_sign: دوستان دقت داشته باشن اکثر تحلیلهای من مربوط به تایم بالا هست و مناسب استفاده برای اسکلپ و اهرم های بالا نیست.

3 لایک‌کرده
  • BTCUSDT DAily
    بیتکوین تایم روزانه

    شاهد دو کانال صعودی هستیم کانال صعودی بزرگ رنگ تیره و کانال کوچک رنگ بفش دارد
    واگرایی منفی معمولی در مکدی دیده میشود. کانال کوچک بنظر شکسته شده و دومحدوه به رنگ سبز برای حمایت قیمت مشخص شده است. محدوده اول خط میانی کانال و حمایت دوم پیوت ماهانه و کف کانال بزرگ می باشد.

1 لایک

ترون روزانه
به مقاومت های سنگینی خورده نواحی قرمز مقاومت ها و نواحی سبز حمایت ها هستن
برخلاف سایر ارزها واگرایی منفی نداره

1 لایک

:stop_sign: سعی میکنم بزودی یه استراتژی معاملاتی قرار بدم که کمک کننده باشه. این که کجا وارد بشیم. و حتما برای خروج برنامه داشته باشیم.

1 لایک

جناب تحلیل دان چارت دوج کوین رو اگر نگاه انداختین تحلیلتون رو میگین بهمون؟

جناب تحلیل دان همانطور که زحمت کشیدید ارز اینجکتیو و سویی و تون و برام تحلیل کردید و گفتم از قبل خرید کرده بودم , آیا با این وضعیت بازار نگه دارم و یا کلا تمام ارزا و بفروشم و نقد شم بعد ریزش دوباره ورود بزنم؟

تن به محدوده خرید اول من رسیده
چارت روزانه

چارت چهار ساعته : واگرایی زیبای مثبت در مکدی و کف کانال قیمت دستکم تا سقف پیش میرود.
:stop_sign: در صورت شکست سناریو اول در سطوح سبز بعدی میخرم

این تصمیم واقعا شخصی هست باید خودتون حساب کتاب داشته باشین و حد ضرر و سود و خروج ها از قبل مشخص باشه.
البته توصیه میکنم همه رو نفروشین

1 لایک

خسته نباشید جناب تحلیلدان

میشه لطفا کوانت بررسی کنید

QNT

تشکر

جای حساسیه. اگه بشکنه که احتمالش زیده ریزش خواهد داشت محدوده سبز حمایت رسم شده برای شما

2 لایک‌کرده