سلام و ادب
امیدوارم تحلیلهایی که در این تاپیک ارائه میشه مورد استفاده دوستان قرار بگیره
سعی میکنم نتایج تحلیلها رو هم قرار بدم.
- لطفا تحلیلها رو بعنوان سیگنال نبینید
سلام و ادب
امیدوارم تحلیلهایی که در این تاپیک ارائه میشه مورد استفاده دوستان قرار بگیره
سعی میکنم نتایج تحلیلها رو هم قرار بدم.
درود بر شما جناب تحلیلدان چند مورد رو من بگم میل داشتین تحلیلش رو بگین
بیشتر در این نواسانات اخیر علاقه به اهرم بستن دارم و کنجکاوم دربارهی تحلیل زیکش و بیت و اتریوم
تحلیل هایی با سواد خود داشته ام اگر وقتتون یاری کرد ممنون میشم زمانی بگذارید برای تحلیل این ارز ها و با ما به اشتراک بگذارید
سپاسگزارم
سلام وقت بخیر
چه خوب این تاپیک و باز کردید
میشه بفرمایید بازار به کدوم سمت میره؟ ماهایی که از قبل ارز خریدیم نگه داریم یا بفروشیم؟
USDT.D Daily
دامینانس تتر در تایم روزانه
از محدوده فشرده شده به سمت بالا در حال شکستن می باشد. واگرایی مثبت معمولی در مکدی دیده می شود. در صورت شکست به بالا می تواند تا محدوده پیوت ماهانه حرکت کند که به طبع آن ریزش بازار کریپتو را شاهد خواهیم بود.
سناریو دوم:
شکست جعلی باشد در آصورت تا محدوده پایین ریزش داشته و روزهایی خوب برای کریپتو خواهد بود.
نتیجه: ایم محدوده را با دقت رصد میکنیم.
به تحلیل تتر دقت کنید
باعث افتخاره.
در اولین فرصت انجام میدم
سلام میشه راجب ترون تحلیل بدین لطفا
پوزیشن لانگ دارم روش
ممنون از تحلیلتون
این شکست تا کی معلوم میشه؟ تا اخر ماه می؟
خیر این کندل ها روزانه هستن همین امروز تا چند روز آینده مشخص میشه
BTCUSDT DAily
بیتکوین تایم روزانه
شاهد دو کانال صعودی هستیم کانال صعودی بزرگ رنگ تیره و کانال کوچک رنگ بفش دارد
واگرایی منفی معمولی در مکدی دیده میشود. کانال کوچک بنظر شکسته شده و دومحدوه به رنگ سبز برای حمایت قیمت مشخص شده است. محدوده اول خط میانی کانال و حمایت دوم پیوت ماهانه و کف کانال بزرگ می باشد.
ترون روزانه
به مقاومت های سنگینی خورده نواحی قرمز مقاومت ها و نواحی سبز حمایت ها هستن
برخلاف سایر ارزها واگرایی منفی نداره
جناب تحلیل دان چارت دوج کوین رو اگر نگاه انداختین تحلیلتون رو میگین بهمون؟
جناب تحلیل دان همانطور که زحمت کشیدید ارز اینجکتیو و سویی و تون و برام تحلیل کردید و گفتم از قبل خرید کرده بودم , آیا با این وضعیت بازار نگه دارم و یا کلا تمام ارزا و بفروشم و نقد شم بعد ریزش دوباره ورود بزنم؟
تن به محدوده خرید اول من رسیده
چارت روزانه
چارت چهار ساعته : واگرایی زیبای مثبت در مکدی و کف کانال قیمت دستکم تا سقف پیش میرود.
در صورت شکست سناریو اول در سطوح سبز بعدی میخرم
این تصمیم واقعا شخصی هست باید خودتون حساب کتاب داشته باشین و حد ضرر و سود و خروج ها از قبل مشخص باشه.
البته توصیه میکنم همه رو نفروشین
خسته نباشید جناب تحلیلدان
میشه لطفا کوانت بررسی کنید
QNT
تشکر