باسلام دوستان گرامی میخواستم بچه های ک وارد ترن به این موضوع دقت کنن طبق الگوی گه ازبین کوین دیدم باید طی روزها یا دوسه هفته آینده سقف جدیدشه بزنه چون هر سیستمی هر چیزی ک وجود داره طبق یک الگو مسیر خودشونو پیش میبرن حالا بیت کوین سقف جدید شو نزده بخاطر تحولات منطقه شاید بوده من اینجور بنظرم اومد حالا دوستانی که وارد ترن نظرشون ببینیم چیه
همین که بیت کوین رو گفتی بین کوین و یه عکس آبدوغ خیاری گذاشتی فهمیدم هیچ گوزی بارت نیست برو دنبال تیله بازیت![]()
![]()
![]()
