بررسی egldو تارگت های پیش رو

رمز ارز egldبعد از زدن آخرین کف اکنون شبه القا نوع یکی زده در صورت حفظ آخرین کف روند صعودی آغاز میشه لذا برای هولد کوتاه مدت یک پله خرید اسپات و برای فیوچرز با تاییدیه در تایم فرمهای پایین مناسب نوسان گیری


3 لایک‌کرده

شب خوش.موقعیت مناسب بود یه ندا بده لطفاً.

راستی dydx زیر ترند لاین کوتاه مدت کندل بسته.روند قراره تغییر کنه بنظرت یا کف سازی و پولبکه؟

1 لایک

شما سیو سود انجام دهید تا تکلیف بازار روشن بشه نیتونه در تایم بالا دوباره رنج بزنه

2 لایک‌کرده

شانسو ببین همین که بستم، بالا زد.البته بازار بد داره میریزه.اگه شرایط نرمال بازار بود اینطوری اذیت نمی‌کرد.

دکتر جان الان برا اسپات بگیرمش؟!

حدضررش هم بی زحمت به من میگین؟!

و اینکه ک انال دارین؟

1 لایک

مشکل همش در طمع و سیو سود نکردن والا شما نهایت بعد از شکست در پولبک خروج میزنید ولی بالا باید سیو سود کنید پوزیشن در فیوچرز بالای دو درصد باید سیو سود کنید

سیو سود انجام شد و تموم.ولی خب تو پولبکش.اون بالاشو نگرفتم دیگه.ارز egld در چه وضعیتی هست؟

1 لایک

فعلا صعودی تا 0.21منتها در تایم فرمهای چهار سرعته اگه بیت اصلاح بده اینها هم رنج میزنند

همین ارز dydx؟

تو تایم فریمای پایین داره سقف و کف پایین تر میزنه انگار.وگرنه همین الآنم جای بدی واسه ورود دوباره نیست.چون پوزیشن قبلی رو کامل بستم و اوکی بود.ممنون

1 لایک

عزیز دلم قیمت همیشه در روند صعودی باید زیر کف خرید و بالای سقف فروخت این یک قانونه این تا پنجاه سنت هم می‌تونه بره فقط تکلیف بیت روشن بشه و حجم منطقی بکیر بعد در ادامه اضافه کن این چهار سرعته بیت تکلیف رو روشن میکنه

1 لایک

بله مطلعم قربونت برم.چون نواسان بازار زیاده و حجم هم نخورده ترجیح دادم ببندم.هرچند که دلم میخواست باهاش بمونم ولی ریختن بیت یه خورده ریسکیش کرد.نه برای ضرر شدنش.برای از دست رفتن سود.البته شما هم گفتی سیو سود کنم که همزمان شد با بستن پوزیشن من.در هر صورت پوزیشن خوبی بود و امیدوارم روند صعودیش ادامه داشته باشه.ممنون

1 لایک

یعنی برمیگرده یا خارج شم