بیت کوین. ماهانه. بلندمدت

1 لایک

سلام مهندس

طبق کندل ماه 74.123یا 74.220 کندل ماه بیت کوین صعودی هستش احتمالا درسته ؟؟

سلام. حتی میتونه کندل یکبار دیگه برسه

به خط روند و بعد صعود کنه … در کل محدوده

جذابیه

1 لایک

مسعود جان بیت به این راحتی های به سمت بالا حرکت نمی کنه. بیت باید کف 60 هزار بزنه

1 لایک

علی جان سلام، چرا تعجب کردی .منظورم اینه که مارکت بالا میره تا 84 ،86 و حتی شاید88 اما سقف نمی زنه و میاد کف 60 هزار رو می زنه. چون مسعود جان تارگت 140 هزار رو نشون داد منظورم این بود که از اینجا نمیره به سمت اون عدد

1 لایک

یه زمانی این تحلیل رو هم داشتم، خیلی ها تعجب کردند از تارگت ۱۰۰k برای بیت کوین. بنظرم وقت برگشته و این کانال رو حتی اگر دوباره به کف برسه ، حفظ میکنه

2 لایک‌کرده

الآن نمیشه قضاوت کرد امواج الیوت ماه مهمه چون حجم داره اگه برآمدگی امواج شکسته شد و رفت که سبز بشه برگشتنش سخت میشه

1 لایک

نه علی جان،من از همین الان میگم که بیت باید کف 60 رو قطعا بزنه و خیلی از این کف هم پایین تر میاد حدود 35 تا40 هزار ،به سایکل های قبل بیت کوین توجه کنی متوجه میشی. حواست باشه بالا 82850 رو هم چنان میشکنه به سمت بالا که خیلی ها رو بایر کنه در صورتی که این تله مارکته و مارکته فقط می خواد نقدینگی خوبی رو از بالا برداره و بعد بریزه