دامپ بیت کوین و اتریوم شدت گرفته و بیت کوین به 73 هزار دلار و اتریوم به 1950 دلار رسیده.
بعد از این دامپ،عبارت Buy the dip و خرید در کف دوباره تو فضای مارکت زیاد شده. در پستهای اخیر احتمال قریبالوقوع دامپ کریپتو داده داده شده بود.
حالا اما، معمولا تو این جور مواقع، ریزش ادامه پیدا میکنه و هنوز فضا برای اصلاح بیشتر وجود داره.![]()
بزودی یه تحلیل کوتاهمدتی از بیتکوین و اتریوم براتون میذارم.
استاد امید فدوی
