🚨بیت‌کوین ۷۳ هزار دلاری و تداوم فشار فروش📉

:double_exclamation_mark:دامپ بیت کوین و اتریوم شدت گرفته و بیت کوین به 73 هزار دلار و اتریوم به 1950 دلار رسیده.

:pushpin:بعد از این دامپ،عبارت Buy the dip و خرید در کف دوباره تو فضای مارکت زیاد شده. در پست‌های اخیر احتمال قریب‌الوقوع دامپ کریپتو داده داده شده بود.

:red_circle: حالا اما، معمولا تو این جور مواقع، ریزش ادامه پیدا می‌کنه و هنوز فضا برای اصلاح بیشتر وجود داره.:warning:

:megaphone:بزودی یه تحلیل کوتاه‌مدتی از بیت‌کوین و اتریوم براتون میذارم.

استاد امید فدوی

1 لایک

دوست عزیز بنظر شما ریزش بیشتر اتفاق میوفته تا چه ناحیه ای

1 لایک

با درود و احترام.

امیدوارم در پست جدید پاسخ خود را دریافت کرده باشید.