تحلیل ارز زی کش / zec usdt

داستان این ZEC اینجوریه که از اون بالا بالاها (محدوده‌ی ۶۰۰ تا ۷۰۰) بدجوری با تیپا انداختنش بیرون و قیمت دوباره برگشته کف بازار، یعنی همون‌جایی که تو تایم‌فریم‌های بالا، خریدارای کله ‌گنده و مشتی همیشه کمین کردن.

این ریزش آخری هم فقط واسه این بود که جیب ملت رو خالی کنن و زیر پای همه رو جارو بزنن

حالا قیمت صاف نشسته تو یه منطقه‌ای که قدیما هم کلی خریدار پروپاقرص داشته .

چیزی که الان تو چشمه، اینه که تو قیمت ۲۷۰ تا ۳۵۰ انگار داره یه کلکی سوار می‌کنه که شونه‌ی راست الگوی - سر و شونه معکوس - رو بسازه.

هنوز چیزی قطعی نشده، ولی چون زده استاپ همه رو پرونده و نقدینگی رو جمع کرده، این چند روزه خیلی باس زیر نظر باشه.

خریدارا یه تکونی به خودشون دادن، ولی هنوز نباید زود قضاوت کرد. فعلاً خون‌ریزی بازار بند اومده، ولی قیمت باس خودش رو جمع و جور کنه و ثابت کنه که مرده و می‌تونه دوباره برگرده بالا و سقف‌های قبلی رو پس بگیره تا خیالمون راحت شه که قراره دوباره بالا بره.

خلاصه کلام، بنظرتون خریدارا می‌تونن دخل فروشنده‌ها رو بیارن و یه پله‌ی محکم بسازن یا نه؟ اگه بتونن از این منطقه دفاع کنن، این ارز می‌تونه دوباره قد علم کنه و بره واسه زدن اون سقف اصلی و تارگتای بالاتر