BTC: ۶۲,۳۷۴ دلار
ETH: ۱,۶۷۰ دلار
شاخص ترس و طمع: ۱۲ (ترس شدید)
دامیننس BTC: ۵۸.۸۹٪
جالبههاااآ…
دیروز بازار هر دو طرف رو مورد عنایت خودش قرار داد؛ اول قیمت رو زیر ۶۰ هزار دلار برد و بعدش اون و بالای ۶۱ هزار دلار برگردوند
الآنم داره تلاش میکنه که جریان روند رو صعودی نشون بدن و قیمت بالا برده![]()
یه کمی مشکوکم به این مارکتمیکر بلا
فکر کنم جلسات پیش روی لندن و نیویورک، به روشنتر شدن موضوع کمک کنن. فعلاً باید منتظر موند.
اما از نظر تکنیکال که به نمودارهای روزانه و بالاتر و خصوصاً ۶ ماهه نگاه میکنیم؛ روند کاملٱ نزولیه. در واقع این بالازدنها رو میشه یه بهبود موقت و متزلزل از یک افت شدید دونست؛ تا یک روند صعودی واقعی


