تاییکی مائدا، یکی از کاربرای صرافی FTX بود که پس از هک این صرافی در سال ۲۰۲۲ بالاخره ۳ روز پیش با خوشحالی دارایی به سرقت رفتهی خودش رو از این صرافی پس گرفت و تمامش رو به صرافی بای بیت واریز کرد و دوباره قربانی یکی از بزرگترین سرقت های تاریخ کریپتو در بای بیت شد
اگر یک وقت فکر کردین بدشانس هستین به این شخص فکر کنین.
دقیقا ماهم یکنفر رو داریم به نام کاکلی دوستان خوب میشناسنش فکر کنیم این برادر اونه نحث و بدردنخوره که یک فرقی داره اون پول خودش بوده ولی ادم ما حقوق بگیر صرافیه
بیچاره اونایین که فک میکنن این یارو بدبخت شده در حالی از ۳ سال پیش تا حالا پول چند برابر شده بود و از الان هم تا وقتی پولش دوباره زنده کنه دوباره ۳ برابر میشه