بحث و گفتگو پیرامون «دو هفته تا راه‌اندازی اتریوم ۲.۰ ؛ فقط ۱۸٪ شبکه آماده است»

برای راه‌اندازی به‌هنگام به‌روزرسانی اتریوم ۲.۰ در تاریخ اول دسامبر (۱۱ آذر) باید تا ۲۴ نوامبر (۴ آذر)، بیش از ۵۲۴ هزار اتر سهام‌گذاری شود. این در حالی است که هم‌اکنون تنها ۱۸ درصد از این تعداد سهام‌گذاری شده است.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون مقاله «دو هفته تا راه‌اندازی اتریوم ۲.۰ ؛ فقط ۱۸٪ شبکه آماده است» شکل گرفته است.

سلام دوست عزیز.اتریوم دو یک آپدیت هستش به نام سرنیتی.شما میتوانید با سرچ کلمه سرنیتی و مطالعه آن به جواب سوالات خود برسید.

سلام ببخشی اگه من فرضا الان به قیمت یک میلیون و‌پونصد تومن اتریوم بخرم بعد چطوری میتونم بعدا استخراجش کنم؟ی راهنمایی میکنین ممنونم:heart: