بحث و گفتگو پیرامون «همکاری بزرگترین بانک آمریکا با بلک‌راک در را‌ه‌اندازی etf نقدی بیت کوین»

اصلاحیه درخواست راه‌اندازی ETF نقدی بیت کوین مؤسسه بلک‌راک نشان می‌دهد این مجموعه از جی‌پی مورگان، بزرگترین بانک ایالات متحده به‌عنوان یکی از شرکای مجاز خود در راه‌اندازی این صندوق بورسی نام برده است. نقش جی‌پی مورگان در این مشارکت ایجاد و بازخرید سهام مروبط به صندوق بلک‌راک بوده که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «همکاری بزرگترین بانک آمریکا با بلک‌راک در را‌ه‌اندازی ETF نقدی بیت کوین» شکل گرفته است.

تمام این همکاری ها واسه اینه صرافی هارو بکوبونن زمین و دستشونو از خرید و فروش کوتاه کنن..بعدا متوجه میشیم

نخیر همه اینا برا اینه مردم. عادی بدبخت بشن. دیگه خبر از. رشدهای شارپی نیس

دقت دارین که جی پی مورگان همون بانکی هست که همیشه از بیت کوین و سرمایه گذاری روی اون بد میگفت حالا خودش وارد این مارکت شده.هدف دو چیز میتونه باشه بدست کردن قیمت بیت در آینده و یا صرفا یک نرمش قهرمانانه جلو سیلی که نمیشه مهارش کرد.بنظرم اولی درسته چون حتی اگر جلو سرکوب ونابودی بیت کم آورده باشن از فکر کنترل قیمتش خارج نشدن نظر شماچیه؟

دقیقا بنظرم این هاوینگ دیگه شاهد رشد شارپ نخواهیم بود چون قیمت رو تو بورس دستکاری میکنن.همه چیز تا چند ماه دیگه مشخص میشه

نوسان کنه رنج نزنه ، مهم نیست کدوم سمت میره

داداش همین باعث شد ک استیکینگ به وجود بیاد و کسایی ک توانایی ترید و هولد نداشتن بدون ریسک سرمایه گذاری کنن