بحث و گفتگو پیرامون «رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس: هیچ مورد استفاده مشروعی برای بیت کوین وجود ندارد»

نیل کشکاری، رئیس و مدیرعامل فدرال رزرو مینیاپولیس نگرانی خود را در رابطه با خطراتی که به دلیل کلاهبرداری، هایپ و سردرگمی پیرامون بیت کوین وجود دارد، نگران است. کشکاری می‌گوید که این ارز دیجیتال بیش از یک دهه است که وجود دارد، اما هنوز هیچ مورد استفاده مشروع و قانونی برای آن در یک دموکراسی پیشرفته وجود ندارد.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس: هیچ مورد استفاده مشروعی برای بیت کوین وجود ندارد» شکل گرفته است.

بجاش تا دلت بخواد مورد نامشروع برا دلار وجود دارد، ۱۰ درصد تورم داشته امریکا یعنی اندازه ۱۰ درصد کل دلار ها پول بدون پشتوانه چاپ شده، نامشروع و کلاهبرداری بالاتر از این؟؟ هیچ سازمان تروریستی و قاچاقچی هنر چنین نامشروعی ۱۰ درصدی رو نخواهد داشت که خود دولت امریکا داره

کم چرت بگو ■■■ بی طمع کار
مگه شماها با پول های فیات چه مورد مشروعی دارید که نگران بیت کویننین

همینکه تو داری از بیت کوین انتقاد میکنی خودش یک اعتبار و کردیت به بیت کوین! مرسی!