در سالهای اخیر، فناوری بلاک چین محبوبیت فراوانی میان کاربران و جوامع مختلف بهدست آورده و در مدتزمان کوتاهی، توانسته است دگرگونیهای مهمی را در صنایع مختلف رقم بزند. یکی از حوزههایی که بهلطف فناوری بلاک چین بهتازگی شاهد پیشرفت خارقالعادهای بوده، صنعت بازیهای رایانهای است. با نفوذ و گسترش بلاک چین به صنعت بازی، آرامآرام کنترل و قدرت از دست غولهای بزرگ بازیسازی خارج و مدیریت و حاکمیت بازیها به بازیکنان سپرده میشود؛ بنابراین، این صنعت پولساز در آستانه ورود به مرحله تازهای قرار گرفته است. یکی از اولین نمونههای گسترش فناوری بلاک چین در صنایع بازیسازی، عرضه اولیه بازی (Initial Game Offering) یا بهاختصار IGO است.
بحث و گفتگوی زیر پیرامون مقاله «عرضه اولیه بازی (IGO) چیست؟» شکل گرفته است.