بحث و گفتگو پیرامون «احتمال حذف لایت کوین از چند صرافی به‌خاطر راه‌اندازی مدل جدید حفظ حریم خصوصی»

آپ‌بیت (UPbit) و بیت هامب (Bithumb)، دو مورد از بزرگترین صرافی‌های کره جنوبی، در تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد) نسبت به سرمایه‌گذاری در لایت ‌کوین هشدار دادند. دلیل این امر، مدل جدید لایت کوین برای حفظ حریم خصوصی کاربران در تراکنش‌ها و چالش‌های قانونی‌ای است که با خود به همراه دارد. همچنین، این دو صرافی ممکن است لایت کوین را از فهرست معاملاتی خود حذف کنند. این مدل جدید شبکه لایت کوین که کار خود را چند روز پیش آغاز کرده است، میزان محرمانه‌بودن تراکنش‌ها را افزایش داده و به کاربران اجازه می‌دهد آدرس‌ کیف پول و مبلغ تراکنش خود را پنهان کنند.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «احتمال حذف لایت کوین از چند صرافی به‌خاطر راه‌اندازی مدل جدید حفظ حریم خصوصی» شکل گرفته است.

دمش گرم، این جوری که من بیشتر عاشق این ارز میشم :smiley: بعد من موندم چرا هر ارزی امنیتش میره بالاتر در موردش هشدار میدن؟! :expressionless_face::neutral_face:

این خیلی خوبه؛ جنگی که الان بین دولت ها و ارزهای با حفظ حریم شخصی هست معلوم نیست به کجا ختم بشه ولی خب لایت کوین رفت جز واچ بیستم

امکان رشد در بلندمدت داره ولی حذف از صرافی هم خبر بدی میتونه برای یک ارز باشه