بحث و گفتگو پیرامون «آمریکا منبع اصلی ایجاد موج فروش بیت کوین در ماه آوریل است»

داده‌های جدیدی از بازار منتشر شده که نشان می‌دهد بیشترین حجم فروش در ماه آوریل (فروردین)، در ساعات خاصی از شبانه‌روز ایجاد شده است. این ساعات معاملاتی مربوط به آمریکا هستند و می‌توان گفت در حالی که معامله‌گران آسیایی و اروپایی در تلاش برای افزایش قیمت بودند و هیچ دلیلی برای فروش دارایی خود نمی‌دیدند، آمریکایی‌ها فشار اصلی فروش را ایجاد کرده‌اند. بر اساس داده‌های تحلیلگران مؤسسه آرکین ریسرچ، سود انباشته سالانه بیت کوین در ساعات معاملاتی آمریکا به‌شدت افت کرده و از ۴.۲۲ درصد در اول آوریل (۱۲ فروردین) به منفی ۳۲.۵۵ درصد در ماه مه (اردیبهشت) رسیده است.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «آمریکا منبع اصلی ایجاد موج فروش بیت کوین در ماه آوریل است» شکل گرفته است.

این آمریکایی ها وسیله سودا گری ساختن برای اینکه به نوعی از ثروت دیگران سود کنند.

از یک سال پیش آمریکا وقتی دید ارزش دلار داره از دست میره نقشه این کار را کشید و بزرگترین ضربش از بین بردن لونا با کمک صرافی های آمریکایی بود و تا زمانی که احساس این خطر بر طرف نشود وضعیت بازار بخاطر منافع آمریکا به همین وضعیت می باشد . ولی یک نظر شخصی وجود دارد که حتما توصیه می کنم دوستان در نظر گرفته و با تحقیق کامل کار کنند .
یک احتمال وجود دارد با توجه به تورم بوجود آمده در آمریکا احتمال جمع آوری ارز های دیجیتال توسط نهنگ های آمریکائی در قیمت های پایین در حال و آینده نزدیک وجود داشته و در زمان مناسب با بالا بردن ارزش این ارز ها به قیمت های بسیار بالا مشکل اقتصادی خود را به راحتی حل نموده و همچنین کنترل بازار ارزهای دیجیتال را در دست بگیرند . امیدوارم برای دوستان قابل استفاده باشد . (نظر شخصی)