بحث و گفتگو پیرامون «دو کوان اتهام فروش لونا و ustهای خود را رد کرد»

دو کوان، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار اکوسیستم تِرا، اتهاماتی که اخیراً به او زده شده بود را رد کرده است. یکی از کاربران توییتر که تاکنون اطلاعات زیادی را از شرکت ترافورم لبز فاش کرده، گفته بود دو کوان به مدت سه سال هر ماه حدود ۸۰ میلیون دلار پول به حساب شخصی خود واریز کرده است. با این حال، کوان علاوه بر رد اتهامات به کاربران و تأثیرگذاران فضای ارزهای دیجیتال توییتر گفته است به شایعه‌ها دامن نزنید و تنها زمانی که خبری تأیید شد آن را منتشر کنید. به گفته دو کوان، در دو سال گذشته تنها منبع درآمدی او حقوق از شرکت ترافورم لبز بوده است.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «دو کوان اتهام فروش لونا و USTهای خود را رد کرد» شکل گرفته است.

مردک چشم تنگ بازارو ب فنا داد یک تنه

تنها راه نجات کریپتو حذف هولدرهای خرسی بازار و تعیین سقف خرید برای هریک از اعضای فعال کریپتو میباشد،اینکه هولدرهای قدر نتوانند هر وقت خواستن ارزی رو از عرش به فرش برسانند.و یکی از مسکنهای بازار کریپتو در حال حاضر نجات لونا از این وضعیت أسف بار هست و بس.نه اینکه اعضای سهیم یک ارز را همینطور به حال خود رها کنن و عوض جبران ضرر از این هولدرها دوباره ارز جدید عرضه بشه.

مطمعنأ بخاطر عدم اعتمادی که ارز لونا بوجود آورد دیری نپائید که بیتکوین به صفر نزدیک شود.