بحث و گفتگو پیرامون «۳ دلیل برای اینکه قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است»

کندل قیمت بیت کوین در دو روز اخیر وضعیتی صعودی داشته؛ اما ارزش این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته حدود ۱۳.۷درصد کاهش یافته است که بدترین بازدهی هفتگی آن از اواسط ماه ژوئن (خرداد) محسوب می‌شود. بررسی برخی از شاخص‌های آنچین نشان می‌دهد که دوره اصلاح بیت کوین به پایان رسیده است. با این حال، درنظرگرفتن این شاخص‌ها به‌تنهایی، می‌تواند بسیاری از سرمایه‌گذاران را به اشتباه بیندازد.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون مقاله «۳ دلیل برای اینکه قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است» شکل گرفته است.

آیا خرید بیت کوین به صلاح است

تحلیل عالی بود. انشالله بیاد کف بخریم

با احترام .. این تحلیل به غیر از قسمت برگرفته از فدرال رزرو ما بقی درست نیست … چون بیت کوین نه تنها به کف رسیده که حتی کف را سوراخ کرده و بحران ایجاد شده است … الان قیمت بیتکوین به شدت به عرضه و تقاضا چسبیده … نسبت خریداران جدید به نسبت تولید روزانه 900 بیتکوین در روز بسیار کم است و تازمانیکه این نسبت تغییر نکند قیمت در همین محدوده رنج میزند … الان تولید و استخراج بیت توجیه اقتصادی ندارد مگر برای عده معدودی که انرژی را در شرایط رانت تهیه میکنند فرقی ندارد در کجای دنیا باشند … … بیتکوین انقدر بصورت ذاتی قدرتمند هست که نابود نشود ولی چون فعلا تقاضا محدود است قیمت پایین مانده است … من نقش بانک مرکزی آمریکا را بسیار جدی میدانم و قاطعانه میدانم که فدرال رزرو قدرت نابودی بیتکوین را ندارد ولی قدرت ممانعت رشد سریع ان را دارد و با تمام قدرت از ان بهره میگیرد .. با تشکر

با سلام و عرض ادب.
لطفاً وقتی مطلبی نشر میدین منبع اون نشریه را ذکر کنید بدونیم ذهنیت نگارنده های سایت ارز دیجیتال بوده یا ترجمه کپی پیست سایت های دیگه هست؟
در ضمن وقتی بازاری مثل کریپتو کرش کرده و در ترس قرار گرفته چگونه میشود کف بیت را تشخیص داد و پیدا کرد؟ تمام تحلیل هایی که دارند انجام میدن بر اساس فاند داره محاسبه میشه بازاری که کرش کرده تکنیکال جوابگو نیست و دارند خط خطی میکنن بزرگواران به این دقت کنید همین فردا اگر خبر جنگ های بزرگ تر بیاد چی میشه بازار ؟ یا نه خبرهای خوب به بازار ختم شد چی ؟
چگونه نگارنده های سایت چنین تیتری میدن که کف بازار کجاست ؟
بعدم مطالعه کنید ببینید متن تیتر با محتوا یکی هست آیا؟؟؟؟؟؟

اینکه پرسیده اید ایا خرید بیت صلاح هست .. به نظر من بله .. تردید نکنید .. اما انتظار رشد سریع 2 ماهه و یا 6 ماهه نداشته باشید .. به آن مثل سرمایه گذاری روی زمین خوب و یا طلا داشته باشید … قطعا جواب میدهد …

با احترام .. همانطور که بخوبی اشاره کردید ..تحلیلها باید بر اساس فاندامنتال باشد .چون بیت کرش کرده و روانشناسی تکنیکال را بر نمیتابد …اینکه من اشاره کردم بیت به کف قیمت رسیده و کف را هم سوراخ کرده به این دلیل است که من خودم فارم دار هستم و در حال حاضر به دلیل گران بودن انرژی و برق و بالا بودن سختی شبکه و پایین بودن یونیت اوت پوت استخراج دیگر توجیه اقتصادی ندارد .. اما از آنجاییکه بیت یک ارزش است نابود شدنی نیست و استعداد جایگزینی طلا را دارد …بنا بر این استخراج بیتکوین با این قیمت توجیه ندارد .. و باید لااقل قیمت بالای 30 هزار دلار باشد تا توجیه داشته باشد ..

سلام یادتونه دولت ■■■■■■ پول بورس رو برداشت در رفت
الانم بیشتر پول ها توسط دولت های اروپایی و امریکا گذاشته شده
الان بهش خیلی احتیاج دارند
و دارند پولاشونو برمیدارند
بشینید تا بیت کوین بیاد بالا
خودشون تو اتاق فکر به ■■■■■■ گفتند ملت ایران رو اینجوری بچاپون
خودشونم دارند این کارو میکنند