بحث و گفتگو پیرامون «پلیس افغانستان در راستای اعمال ممنوعیت بانک مرکزی، چند صرافی‌ ارز دیجیتال را تعطیل کرد»

طبق گزارش رسانه خبری آریانا نیوز، پلیس افغانستان در هفته گذشته بیش از ۱۶ صرافی ارز دیجیتال را در ولایت هرات این کشور تعطیل کرده است. بر اساس این گزارش و به‌گفته یکی از مقامات پلیس، در طی تعطیلی صرافی‌ها افرادی نیز دستگیر شده‌اند. ظاهراً تعطیلی صرافی‌ها مربوط به ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتال است که در ماه ژوئن (خرداد) توسط بانک مرکزی افغانستان اعمال شده بود.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «پلیس افغانستان در راستای اعمال ممنوعیت بانک مرکزی، چند صرافی‌ ارز دیجیتال را تعطیل کرد» شکل گرفته است.

دوستان لطفا بررسی کنید تاثیر این خبر بر بازارهای مالی جهان چگونه خواهد بود؟
آیا بیت‌کوین دچار دامپ شدید خواهد شد؟

از این کشور عقب افتاده همچین انتظاری هم میره.
عصر ارتباطات هست هر کشوری که خریت بکنه و ممنوع بکنه از سود هنگفت اینده این بازار جا می مونه

شیبا الاان بخر فردا ظهر بفروشین