رهبران گروه بیست در نشستی که ۲۹ ژوئن (۸ تیر) در شهر اوساکای ژاپن برگزار شد، اعلام کردند که همچنان موضع قبلی خود را در قبال ارزهای دیجیتال حفظ کردهاند. به گفتهی آنها، ارزهای دیجیتال در حال حاضر تهدیدی برای ثبات مالی به شمار نرفته و نوآوریهای حاصل از این فناوری میتوانند برای اقتصاد بسیار سودمند باشند.
بحث و گفتگوی زیر پیرامون مقاله «حمایت رهبران گروه 20 از دستورالعمل جدید FATF برای ارزهای دیجیتال» شکل گرفته است.