مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، در گفتوگو خود با شبکه تلویزیونی سیانبیسی، صرافی FTX را با استارتاپ بدنام حوزه بیوتکنولوژی، ترانوس (Theranos) مقایسه کرده است. این اظهارنظر در حالی صورت گرفته که اوایل امروز، خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که FTX ظاهراً از سرمایه مشتریان برای حمایت از شرکت تجاری آلامدا ریسرچ استفاده کرده است. نووگراتز گفته مطمئن نیست که آیا این کار قانونی بوده است یا خیر، اما احساس میکند چنین اقدامی حداقل غیراخلاقی است.
بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «مایک نووگراتز صرافی FTX را با استارتاپی بدنام مقایسه کرد» شکل گرفته است.