بحث و گفتگو پیرامون «منبع ناشناس: مدیرعامل ftx قصد دارد به دبی فرار کند»

یک منبع ناشناس اخیراً به کوین تلگراف گفته است سمن بنکمن فرید، مدیرعامل سابق FTX که به‌تازگی از سمت خود کناره‌گیری کرده است، به همراه دو تن از دیگر مدیران این مجموعه اکنون در کشور باهاما تحت‌نظر هستند و قصد دارند راهی برای فرار به شهر دبی در امارات متحده عربی پیدا کنند. این منبع گفته است دبی هیچ معاهده‌ای برای استرداد مجرمین به آمریکا ندارد.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «منبع ناشناس: مدیرعامل FTX قصد دارد به دبی فرار کند» شکل گرفته است.

هر کس از راه میرسه یه صرافی راه میندازه بعد که حسابی پول جمع کرد اعلام ورشکستگی میکنه، من موافق قانونگذاری برای ارزهای مجازی نیستم چون دوباره همه چیز دست دولتها میفته و هر وقت بخوان کار شکنی میکنن، فقط باید از صرافی های غیر متمرکز استفاده کرد و اختیار پول دست خود آدم باشه.

لبخندش خیلی ملیحه دوست دارم زنده زنده اتیشش بزنم

منم با نظر اقای Ehsan Maleki موافقم

به نظر من اصلا بعید نیست این اتفاقات صرافی FTX با هماهنگی پشت پرده دولت امریکا بوده باشه یا حتی اتفاق لونا
که بهانه ای برای همراه کردن کاربران دنیا برای قانون گذاری و تحت کنترل و ردیابی تمام ارزهای دیجیتال داشته باشند

بنظر من هیچ کدوم از اینها طبیعی و اتفاقی نیست حتی هک پل ها و صرافی های غیر متمرکز که داره انجام میشه از دید من اگر همش نباشه مقدار زیادیش مرتبط با هدف بالا که گفتم هست
ده ها و صد ها میلیارد هم پول مردم کشورهای دیگه و جهان سوم که دستشون به جای بند نیست بالا کشیده میشه تا مجبور بشن این موضوع ردیابی قبول کنند

دوستان برای شما هم خطای 503 رو مکقع لاگین میده؟

صرافیهای غیرمتمرکز هم به هک مبتلایند و صرافی های متمرکز هم اینجور دزدند. امارات هم قبلا بیشترشان راهزن دریایی بودند حالا محل فراری های مالی دیگر کشورها شده است.
فقط می ماند کیف پولهای سرد یا کاغذی… اون هم برایHold.