بحث و گفتگو پیرامون «خالق دوج کوین: هدف از ساخت doge تمسخر حماقت‌های فضای ارزهای دیجیتال است»

بیلی مارکوس، یکی از سازندگان ارز دیجیتال دوج کوین، به‌تازگی در رشته‌توییتی و در واکنش به بحران صرافی FTX و سقوط بازار ارزهای دیجیتال گفته است: «تمام چرخه‌های صعودی و ریزش‌های قبلی بازار ارزهای دیجیتال درست شبیه به همین چرخه کنونی هستند. این وضعیت باز هم تکرار خواهد شد و مردم طوری رفتار خواهند کرد که انگار اتفاقی دیوانه‌وار و بی‌سابقه رخ داده است. به همین خاطر بود که دوج کوین ساخته شد تا تمسخری برای تمام این حماقت‌ها باشد. اگر بتوانید با این حماقت‌های کنار بیایید و درک کنید که کلیت این فضا چیست، یعنی موضوع را گرفته‌اید.»


بحث و گفتگوی زیر پیرامون خبر «خالق دوج کوین: هدف از ساخت DOGE تمسخر حماقت‌های فضای ارزهای دیجیتال است» شکل گرفته است.

بیلی مارسی سهم خود را در دوج کوین با یک موتور سیکلت فروخت که در سال ۲۰۲۰ میتوانست ۱۴ کارخانه موتور برند یک بازار رو بخره

یعنی گفت ما احمقیم؟!

به نظر من سقوط یک صرافی نباید آنقدر روی بقیه دنیای کریپتو اثر داشته باشه، به نظرم هستند کسایی که اتفاقات دنیای کریپتو رو بزرگ جلوه میدن و نمی‌خوان این صنعت پا بگیره.

سوزش خالق دوج کوین به خاطر ندانستن قدر کوین هاش همچنان ادامه داره انگار

کونش داره میسوزه

کسی نیست یعنی به این یارو بگه حالا که یه دری به تخته خورد و این کارت دیده شده حالا هی نگرد از توش کلمات انگیزشی پیدا کن دیگه ، بوی گندشو درنیار دیگه بابا

به نظر من مضمون حرفش اینه به دید بلند مدت به ارزها نگاه کنین همون‌جوری که رشدهای فضایی داشته سالهای قبل، سالهای بعد هم خواهد داشت اگه تو نوسانات کوتاه مدت بازی نخوریم!

حرفاش قشنگه راست میگه باید درک رو ببری بالا تمام ارزها مثل هم نیستن