بحث و گفتگو پیرامون «انجمن فین‌تک ایران خواستار آزادی ضیا صدر و علیرضا زجاجی شد»

محمدمهدی شریعتمدار، رئیس هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک ایران، با انتشار پستی از طرف این مجموعه در صفحه توییتر خود، خواستار آزادی ضیا صدر، از چهره‌های فعال در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال کشور و همین طور علیرضا زجاجی و امیرعماد میرمیرانی (جادی) شد.


بحث و گفتگوی زیر پیرامون مقاله «انجمن فین‌تک ایران خواستار آزادی ضیا صدر و علیرضا زجاجی شد» شکل گرفته است.

شایداختلاص کردن آقایان پس بیزحمت دلیل دسگیری بگید

یعنی کسی آموزگار بشه حق داره هرکاری بکنه؟!چه استنباطیه آخه

دلیل دستگیریشون چیه

بیش از هشتاد میلیون نفر جاسوس امریکا و انگلیس هستیم که تو این مملکت زندگی میکنیم:enraged_face:هیچ کس گشنه نیس همه وضع زندگیشون توپه و ما مردم کلا اعتشاشگریم
تف تو قبر مرده و زنده تون

اگر فهمیدی به منم بگو. اینام مثل همه ی این چند هزار نفری که گرفتن انداختن زندان . از پزشک و معلم و کارگر بگیر تا دانشجو و دانش اموزو .ممد گوجه فروش و اصغر بلال فروش

چرا فقط نظرات موافق خوتون رو منتشر میکنید؟ایشالا به زودی یه بمب زیر دفترتون منفجر بشه بدونید حمایت ازتروریست چه طعمی داره!نشستین تهران خودتونو باد میزنید

اگر فهمیدی به منم بگو. مثل همه ی این چند هزار نفری که گرفتن انداختن زندان . از پزشک و معلم و کارگر بگیر تا دانشجو و دانش اموزو .ممد گوجه فروش و اصغر بلال فروش

جادی رو فقط میدونم که شرکت خدمات اینترنتی ابر آروان رو لو داد که چطور به کمک سرورهای خارج کشورش داره به فیلترینگ و قطع فیلترشکنا کمک میکنه.بعد اون اروپا این شرکت رو تحریم کرد و دسترسی به اینترنت بین الملل کمی بهتر شد

اگر جزو اغتشاشگرها بودن، درخواست آزادی شون معنی نداره