اره نمیشه چرت و پرت میگه
احسنت بعدشم اصلا نمیشه برداشت کرد اگرم باز بشه پولشون صفر شده ۳۰۰ تتر منو دزدید چند روز پیش معامله شورت باز کردم باید ۵۰۰ تتر سود میگرفتم نگاه کردم دیدم ۳۰۰ تترمصفر شده اصلا معامله رو بست گفت لیکویید شدم در صورتی که معامله شورت گرفته بودم با کلی سود کلاهبرداری اصلا دور برش نرین
ما خربدبم ۱۵۰۰۰ تاش ۱۰ دلار چرت نگین
دوباره اد لیست شد
آرزو بر جوانان عیب نیست
بکن تتر برداشت. کن… اگه راستش رو میکی
برداشت کردم و بازار واسه شماها
توفیق واسه همیشه رفت هرکی هم گفت توفیقه باور نکنید من با زبان خودم دارم میگم واسه همیشه رفتم
اگه یه زمانی هم کسی اومد گفت توفیقم سوابق پیاماش رو نگاه کنید میفهمید که راستکیه یا قلابی
بابا دمت گرم،، به حرفت گوش کردم، گفتی بیت میاد ۲۷۰۰۰ اومد، گفتی شیبا میاد تا ۰۰۰۰۱۲ اومد
پس رفتم لونا خریدم رو ۱ تومن
دمت گرم
صرافی اوکی اکسچنچ
صرافی اوکی اکسچنچ
آخه باید۲تاصفرکم کنه حداقل چه چطورشماپولت ۱۵۰برابرشده یعنی ۱۵۰۰۰درصدرشد
یعنی دروغگو تر ■■■■■ تر تو داریم
ای پادشاه کیریپتو .لطفا برو برای خودت پادشاهی تو کن .کاری ب کار این مردم نداشته باش
اره تو الان هشت میلیارد سود کردی و اومدی اینجا داری کامنت میذاری. باورمون شد
از صرافی Lbank بخرین