5.5 میلیارد تومن لونا داشتم شد 17 هزار تومن نه ادعا دارم نه چیزی از شانسم 50 میلیون زمانی که شیبا 10 متر اعشار داشت خریدم بالا رفت فروختم 8 میلیارد اومدم لونا خریدم که شد 0
حالا هم دیر نشده شاید همین ارز 1% قیمتش بره بالا میگم 1% فقط احتمال بدید اونوقت مثل همون شیبایی که من خریدم میشه
من باز هم این ارز رو خریدم 10 میلیون یا میسوزه یا میاد بالا شما هم تا میتونین بذارین جوری که تاثیری روی زندگیتون نداشته باشه
این پنج و نیم میلیارد رو یک میلیاردشو میدادی جهیزیه پنج تا دختر دم بخت چهارو نیم میلیاردشم سهمام فولادو میخریدی که فقط یک ماه دیگه یک میلیارد سود مجمع بهت پرداخت میکرد
تا اخر عمرتم تامین بودی و هیچ وقت ضرر نمیکردی تو بلند مدت حتی یک هزارم درصد
اخه ریقو یچیزی بگو که باورش راحت باشه…اگر تو این پول رو داشتی باهاش ارز میخریدی…پس لطفا همه رو مثل خودت ■■■■ خطاب نکن…جناب ■■■■…![]()
![]()
ادمین لطفا تایید کن…مرسی
توکه اینقد بورس دوسداری اینجاچیکارمی کنی,
بچه … شر نگو بیا پایین![]()
![]()
![]()
#دیگه_تابلو_شده
شما خودت تا حالا جهاز چند تا دختر دم بخت رو دادی که برای پول مردم نقشه ی راه ترسیم میکنی؟
من دار و ندارم رو توی بورس از دست دادم سی و پنج سالمه دیگه توان روی پا ایستادن ندارم اگه خودت بلدی به حرفات عمل کنی بیا یکم از سرمایت رو کمک کن به من
پنجونیم میلیارد برای دیگران شاید پوله زیادی باشه ولی قطعا برا تو اصلا پولی نیست.انگاردیگران صدهزارتومنشون گم شده شاید برا تو هم همین حس باشه…